Agora: Opcja zbycia Metro do Discovery daje 'elastyczność' obecności na rynku TV

17 lutego 2017, 14:27



Warszawa, 17.02.2017 (ISBnews) - Agora ocenia, że umowa z Discovery przewidująca sprzedaż pozostałych udziałów w operatorze Metro TV zabezpiecza elastyczność obecności grupy na rynku telewizyjnym, poinformował prezes Bartosz Hojka.

"Opcja ta zabezpiecza elastyczność naszej obecności na rynku TV. Jest to segment konkurencyjny, ze zmniejszającym się udziałem w rynku reklamowym. Warunki techniczne tego multipleksu są trudniejsze od poprzednich" - powiedział Hojka podczas konferencji prasowej. 

Pod koniec ub.r. Agora zawarła z Discovery Polska umowę inwestycyjną dotyczącą spółki Green Content, operatora Metro TV. Jednocześnie umowa zgodnie ze zdefiniowanymi w niej zasadami przewiduje możliwość sprzedaży przez Agorę pozostałych udziałów na rzecz Discovery do 31 grudnia 2017 r. 

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.

(ISBnews)

 

Autor: ISBnews

Zalogowanie do serwisu ekonomicznego analizy.bgzbnpparibas.pl
z Twojej obecnej przeglądarki nie jest możliwe.
Użyj nowszej wersji.

Pobierz teraz rekomendowaną przeglądarkę
i korzystaj w pełni z serwisu.
firefox firefox